Monday, January 11, 2010

2010 bahagiakah atau sengsarakah?

Ntah untuk berapa lama lagi kesabaranku ini dapat bertahan.Semoga Allah memberikan aku kekuatan untuk terus menumpang rezki di sini sementara nyawa masih dikandung badan. Semoga kekecewaan kesan daripada karenah birokrasi, pilih bulu, etc ni menyapa diriku hanya seketika dan biarlah ia berlalu tanpa meninggalkan kesan padaku atau berikan aku kekuatan untuk memekakkan telinga.

Bila ku bertekad untuk menanam semangat dan azam yang lebih baik tahun ini, ujian tidak lekang menimpa. Semoga aku kuat untuk menghadapi semua itu. Atau Allah tunjukkan aku jalan yang lebih baik dari ini. Bantulah aku ya Allah!

Tips menghadapi stress cara Islam..

3 comments:

  1. Semoga yg baik2 sahaja utk Nailofar sekeluarga di tahun ni. Banyak2 bersabar, di mana2 pun ada masalah. Semoga Tuhan sentiasa mengurniakan kekuatan dan ketabahan kpd anda.

    ReplyDelete
  2. kena byk bersabar, asam garam makan gaji macam tu lah...:)

    ReplyDelete
  3. Nafastari: Ameenn..terima kasih atas doa anda. Semoga Allah mengurniakan kekuatan dan ketabahan kepada anda jua..

    wakif: Sehingga kini masih bersabar..rasa mcm nak buat bisnes sendiri aje.hehek

    ReplyDelete