Monday, February 28, 2011

My Breastfeeding Journey

Alhamdulillah sudah 4 bulan 10 hari aku menyusukan Rujhan..Bersyukur sangat Allah mempermudahkan jalan untukku memberikan yang terbaik buat Rujhan..Aku tidak akan memandang ke belakang lagi bahkan akan terus berusaha dan berdoa agar aku diberikan kesempatan menyusukan Rujhan sehinggalah umurnya 2 tahun sekurang-kurangnya..:)). Buat Sufyan, ibu tetap menyayangimu sepenuh hati walaupun tidak lama kita bermesra dalam penyusuan.hihik..ayat berbunga apa ntah nih..

Rujhan telah bertambah sihat dan mulus kulitnye (perasantan tul..mestile..kalau ibu tak memuji anak, nak harapkan orang luar memuji???..moral: pujila anak2 walaupun kelebihannya sedikit cuma kerna itu boleh meningkatkan jati diri dan keyakinannye untuk menempuh masa hadapan.).

Ya Allah..tanpa segan aku memanjatkan doa dan menadah tangan di hadapanMU agar aku diberikan kekuatan dan murahkanlah rezeki anak2 ku..Ameeen.

2 comments: